Vozila

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Pitanje Bodova/Kat
61. Контрола исправности система против блокирања точкова при кочењу (ABS):
а) мора бити обезбеђена путем оптичког индикатора који мора бити у видном пољу возача,
б) мора бити обезбеђена путем звучног индикатора,
в) не мора бити обезбеђена, ако то није предвидео произвођач возила.
2
B C D
62. Прикључна возила чија највећа дозвољена маса не прелази 0,75 t:
а) не морају имати само паркирно кочење,
б) не морају имати радно и паркирно кочење,
в) не морају имати само радно кочење.
2
B C D F
63. Прикључна возила за трактор чија највећа дозвољена маса не прелази 1,5 t:
а) не морају имати само паркирно кочење,
б) не морају имати радно и паркирно кочење,
в) не морају имати радно кочење, само ако њихова највећа дозвољена маса не прелази масу трактора спремног за вожњу.
2
F
64. Прикључна возила за трактор чија највећа дозвољена маса прелази 1,5 t али не прелази 3 t:
а) не морају имати радно кочење, само ако њихова највећа дозвољена маса не прелази масу трактора спремног за вожњу и када се такав скуп возила креће брзином мањом од 30 km/h,
б) не морају имати само паркирно кочење,
в) не морају имати радно и паркирно кочење само када се такав скуп возила креће брзином мањом од 30 km/h.
2
F
65. Прикључна возила за трактор чија највећа дозвољена маса прелази 1,5 t али не прелази 3,5 t:
а) не могу имати радно кочење са инерционом командом,
б) могу имати радно кочење са инерционом командом,
в) могу имати радно кочење са инерционом командом само када се скуп возила креће брзином мањом од 25 km/h.
2
F
66. Прикључна возила за трактор чија највећа дозвољена маса прелази 3,5 t али не прелази 8 t:
а) не могу имати радно кочење са инерционом командом,
б) могу имати радно кочење са инерционом командом,
в) могу имати радно кочење са инерционом командом само када се скуп возила креће брзином мањом од 25 km/h и када радно кочење делује на точкове задње осовине.
2
F
67. Прикључна возила за трактор чија највећа дозвољена маса прелази 3,5 t али не прелази 8 t:
а) не могу имати радно кочење са инерционом командом,
б) могу имати радно кочење са инерционом командом само када се скуп возила креће брзином мањом од 40 km/h и када радно кочење делује на све точкове,
в) могу имати радно кочење са инерционом командом.
2
F
68. Прикључна возила чија највећа дозвољена маса прелази 0,75 t, али не прелази 3,5 t:
а) не могу имати радно кочење са инерционом командом,
б) могу имати радно кочење са инерционом командом,
в) могу имати радно кочење са инерционом командом само када се скуп возила креће брзином мањом од 30 km/h.
2
B C D
69. У случају прекида везе између кочних система вучног и прикључног возила чија највећа дозвољена маса прелази 1,5 t и која имају радно кочење:
а) аутоматски се активира радно кочење вучног возила,
б) аутоматски се активира радно кочење прикључног возила,
в) аутоматски се активира индикатор на командној табли вучног возила.
2
C D F
70. У случају прекида везе између вучног и прикључног возила чија највећа дозвољена маса не прелази 1,5 t, a не постоји уређај који аутоматски активира радно кочење прикључног возила:
а) аутоматски се активира радно кочење вучног возила,
б) спој вучног и прикључног возила обезбеђен је додатним везама (ланци, челично уже и др.), које спречавају да руда прикључног возила не падне на тло или скрене у страну до безбедног заустављања скупа возила,
в) аутоматски се активира индикатор на командној табли вучног возила.
2
C D F
71. Радно кочење возила за превоз путника, теретних возила, мопеда, мотоцикала, трицикала, четвороцикала и прикључних возила, осим трактора, радних машина и прикључних возила за трактор, мора дејствовати:
а) само на точкове гоњене осовине,
б) најмање на точкове погонске осовине,
в) на све точкове.
2
A B C D
72. Радно кочење мотокултиватора мора дејствовати:
а) на све точкове, под условом да у случају отказа кочења на точковима једне осовине мора бити исправно кочење на точковима друге осовине,
б) само на точкове задње осовине,
в) на точкове предње или задње осовине, с тим да у случају отказа кочења на једном точку мора бити исправно кочење на другом.
2
73. Радно кочење мопеда, мотоцикала, трицикала и четвороцикала, мора дејствовати:
а) само на точкове гоњене осовине,
б) најмање на точкове погонске осовине,
в) на све точкове.
2
A
74. Постављање или коришћење уређаја на возилу који дају, односно одбијају светлост видљиву учесницима у саобраћају у бојама које нису предвиђене прописима о условима које морају да испуњавају возила у саобраћају на путу:
а) је дозвољено само ако ти уређаји на предњој страни возила не дају, односно одбијају светлост црвене боје, а на задњој страни не дају, односно одбијају светлост беле боје,
б) није дозвољено,
в) је дозвољено само ако ти уређаји не ометају остале учеснике у саобраћају.
2
75. Светлосни и светлосно сигнални уређаји, постављени на предњој страни моторног и прикључног возила, не могу бити изведени тако да дају светлост:
а) црвене боје видљиву са предње стране возила, осим у случајевима предвиђеним прописима о условима које морају да испуњавају возила у саобраћају на путу,
б) жуте боје видљиву са предње стране возила,
в) беле боје видљиву са предње стране возила, осим у случајевима предвиђеним прописима о условима које морају да испуњавају возила у саобраћају на путу.
2
76. Светлосни и светлосно сигнални уређаји, постављени на задњој страни моторног и прикључног возила не могу бити изведени тако да дају светлост:
а) беле боје видљиву са задње стране возила, осим у случајевима предвиђеним прописима о условима које морају да испуњавају возила у саобраћају на путу,
б) жуте боје видљиву са задње стране возила,
в) црвене боје видљиву са задње стране возила.
2
77. Истоветни светлосни и светлосно сигнални уређаји који су удвојени на моторном возилу на три или више точкова:
а) не морају бити исте величине и боје и дејствовати уједначеним светлосним интензитетом,
б) морају бити исте величине и боје, а не морају дејствовати уједначеним светлосним интензитетом,
в) морају бити исте величине и боје и дејствовати уједначеним светлосним интензитетом.
2
78. Под уређајима за осветљавање пута на моторним возилима, од набројаних, подразумевају се:
(Заокружити три тачна одговора)
а) задње светло за маглу,
б) светла за маглу,
в) габаритна светла,
г) катадиоптери,
д) главни фарови,
e) светла за вожњу уназад.
2
79. Под уређајима за осветљавање пута на моторним возилима, од набројаног, подразумевају се:
(Заокружити три тачна одговора)
а) задње светло за маглу,
б) дневно светло,
в) габаритна светла,
г) покретни фар (рефлектор),
д) катадиоптери,
e) фарови и светла за осветљавање места на коме се изводе радови.
2
80. На моторним возилима на четири или више точкова и на моторним возилима на три точка која су шира од 1,3 m главни фарови морају бити уграђени и изведени:
а) само као четири главна фара, од којих су најмање два за кратко светло,
б) два или четири главна фара, од којих су два за кратко светло,
в) само као два главна фара, која могу имати дуго и кратко светло или само кратко светло.
2
A B C D
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
Nazad


VISA doo
Ivana Milutinovića 12, Vrbas 21460
Tel: 021 700 400
Mob: 065 3 700 400, 064 126 3555
email: office@visa.edu.rs
www.visa.edu.rs

Radno vreme:
Ponedeljak-Petak
07:30-14:30h

Pridružite nam se