241. |
Скуп возила који чине троосовински тегљач и дво или троосовинска полуприколица мора бити оптерећен тако да његова укупна маса не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
40 t, |
|
б)
|
41 t, |
|
в)
|
44 t. |
|
|
242. |
Скуп возила који чине двоосовински тегљач и двоосовинска полуприколица чији размак између осовина је већи од 1,3 m а не прелази 1,8 m, мора бити оптерећен тако да његова укупна маса не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
36 t, |
|
б)
|
40 t, |
|
в)
|
41 t. |
|
|
243. |
Скуп возила који чине двоосовински тегљач и двоосовинска полуприколица чији размак осовина прелази 1,8 m, мора бити оптерећен тако да његова укупна маса не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
36 t, |
|
б)
|
40 t, |
|
в)
|
41 t. |
|
|
244. |
Моторно возило мора бити оптерећено тако да осовинско оптерећење погонске осовине у стању мировања на хоризонталној подлози не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
10 t, |
|
б)
|
10,5 t, |
|
в)
|
11,5 t. |
|
|
245. |
Моторно возило мора бити оптерећено тако да осовинско оптерећење гоњене осовине у стању мировања на хоризонталној подлози не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
9,5 t, |
|
б)
|
10 t, |
|
в)
|
11,5 t. |
|
|
246. |
Аутобус мора бити оптерећен тако да осовинско оптерећење погонске осовине у стању мировања на хоризонталној подлози не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
10 t, |
|
б)
|
10,5 t, |
|
в)
|
11,5 t. |
|
|
247. |
Аутобус мора бити оптерећен тако да осовинско оптерећење гоњене осовине у стању мировања на хоризонталној подлози не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
9,5 t, |
|
б)
|
10 t, |
|
в)
|
11,5 t. |
|
|
248. |
Аутобус мора бити оптерећен тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање до 1,0 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11,5 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
249. |
Моторно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање до 1,0 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11,5 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
250. |
Аутобус мора бити оптерећен тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање од 1,0 m до 1,3 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11,5 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
251. |
Моторно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање од 1,0 m до 1,3 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11,5 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
252. |
Аутобус мора бити оптерећен тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање од 1,3 m до 1,8 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
18 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
11,5 t. |
|
|
253. |
Моторно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање од 1,3 m до 1,8 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
18 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
11,5 t. |
|
|
254. |
Прикључно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање до 1,0 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
255. |
Прикључно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање од 1,0 m до 1,3 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
256. |
Прикључно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење две осовине, које имају међусобно растојање од 1,3 m до 1,8 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
11 t, |
|
б)
|
16 t, |
|
в)
|
18 t. |
|
|
257. |
Прикључно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење три осовине, које имају међусобно растојање до 1,3 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
18 t, |
|
б)
|
21 t, |
|
в)
|
24 t. |
|
|
258. |
Прикључно возило мора бити оптерећено тако да укупно осовинско оптерећење три осовине, које имају међусобно растојање које прелази 1,3 m, и не прелази 1,4 m, не прелази: |
|
|
|
|
а)
|
18 t, |
|
б)
|
21 t, |
|
в)
|
24 t. |
|
|
259. |
Кочни систем моторних возила највеће дозвољене масе преко 9 t и чија је највећа конструктивна брзина већа од 40 km/h мора да оствари функције: |
|
|
|
|
а)
|
радног кочења и паркирног кочења, |
|
б)
|
радног кочења и дуготрајног успоравања, |
|
в)
|
радног кочења, помоћног кочења, паркирног кочења и дуготрајног успоравања. |
|
|
260. |
Прикључна возила која имају радно кочење са пнеуматичким преносним механизмом: |
|
|
|
|
а)
|
морају бити повезана са кочним системом вучног возила са најмање два вода, |
|
б)
|
морају бити повезана са кочним системом вучног возила са једним водом, |
|
в)
|
не морају бити повезана са кочним системом вучног возила ако на прикључном возилу постоји резервоар ваздуха под притиском. |
|
|