181. |
На ознаци пнеуматика 180/60 R 14 82 Т ознака 60 означава: |
|
|
|
|
а)
|
брзинску ознаку, |
|
б)
|
индекс носивости, |
|
в)
|
однос висине и ширине пнеуматика изражен у процентима. |
|
|
182. |
У ознаци пнеуматика 195/65 R 16 89 Н конструкција је исказана кодом: |
|
|
|
|
а)
|
195/65, |
|
б)
|
89 |
|
в)
|
16 |
|
г)
|
R, |
|
д)
|
Н. |
|
|
183. |
На ознаци пнеуматика 180/60 R 14 82 Т ознака R означава: |
|
|
|
|
а)
|
да пнеуматик може да се нарезује, |
|
б)
|
брзинску ознаку пнеуматика, |
|
в)
|
да је пнеуматик радијални. |
|
|
184. |
На ознаци пнеуматика 180/60 R 14 82 Т ознака 14 означава: |
|
|
|
|
а)
|
ширину пнеуматика, |
|
б)
|
висину пнеуматика, |
|
в)
|
пречник наплатка. |
|
|
185. |
На ознаци пнеуматика 180/60 R 14 82 Т ознака 82 означава: |
|
|
|
|
а)
|
ознаку носивости, |
|
б)
|
брзинску ознаку пнеуматика, |
|
в)
|
висину пнеуматикa. |
|
|
186. |
У ознаци пнеуматика 195/65 R 16 89 Н индекс носивости је исказана кодом: |
|
|
|
|
а)
|
195/65, |
|
б)
|
89 |
|
в)
|
16 |
|
г)
|
R, |
|
д)
|
Н. |
|
|
187. |
У ознаци пнеуматика 195/65 R 16 89 Н индекс брзине је исказан кодом: |
|
|
|
|
а)
|
195/65, |
|
б)
|
89 |
|
в)
|
16 |
|
г)
|
R, |
|
д)
|
Н. |
|
|
188. |
На ознаци пнеуматика 180/60 R 14 82 Т ознака Т означава: |
|
|
|
|
а)
|
да пнеуматик може да се нарезује, |
|
б)
|
брзинску ознаку пнеуматика, |
|
в)
|
да је пнеуматик радијални. |
|
|
189. |
Ознака на пнеуматику М+S означава: |
|
|
|
|
а)
|
индекс брзине, |
|
б)
|
положај индикатора истрошености пнеуматика, |
|
в)
|
врсту пнеуматика (зимски). |
|
|
190. |
Ознака на пнеуматику М+S означава: |
|
|
|
|
а)
|
да је пнеуматик намењен за зимску употребу, |
|
б)
|
да је пнеуматик намењен за летњу употребу, |
|
в)
|
брзинску ознаку пнеуматика. |
|
|
191. |
Ознака на пнеуматику TWI означава: |
|
|
|
|
а)
|
индекс брзине, |
|
б)
|
индекс носивости, |
|
в)
|
положај индикатора истрошености пнеуматика. |
|
|
192. |
Ознака на пнеуматику TWI означава: |
|
|
|
|
а)
|
да је пнеуматик намењен за летњу употребу, |
|
б)
|
положај индикатора истрошености пнеуматика, |
|
в)
|
да пнеуматик може да се протектира. |
|
|
193. |
Најмање дозвољена дубина „шаре“ газећег слоја пнеуматика мопеда, односно мотоцикла, када не постоји ТWI ознака, износи: |
|
|
|
|
а)
|
4,0 mm, |
|
б)
|
2,0 mm, |
|
в)
|
1,6 mm. |
|
|
194. |
Дубина газећег слоја пнеуматика на мопедима, мотоциклима, трициклима, четвороциклима и путничким возилима мора бити: |
|
|
|
|
а)
|
већа од дубине означене TWI ознакама, односно најмање 2 mm, ако TWI ознаке не постоје, |
|
б)
|
најмање 1,6 mm, |
|
в)
|
већа од дубине означене TWI ознакама, односно најмање 1,6 mm, ако TWI ознаке не постоје. |
|
|
195. |
Дубина газећег слоја пнеуматика на возилима, осим на мопедима, мотоциклима, трициклима, четвороциклима и путничким возилима, мора бити: |
|
|
|
|
а)
|
већа од дубине означене TWI ознакама, односно најмање 2 mm, ако TWI ознаке не постоје, |
|
б)
|
најмање 1,6 mm, |
|
в)
|
већа од дубине означене TWI ознакама, односно најмање 1,6 mm, ако TWI ознаке не постоје. |
|
|
196. |
Најмање дозвољена дубина „шаре“ газећег слоја пнеуматика путничког возила, када не постоји TWI ознака, износи: |
|
|
|
|
а)
|
1,6 mm, |
|
б)
|
2,0 mm, |
|
в)
|
4,0 mm. |
|
|
197. |
Најмање дозвољена дубина „шаре“ газећег слоја пнеуматика теретног возила, када не постоји TWI ознака, износи: |
|
|
|
|
а)
|
1,6 mm, |
|
б)
|
2,0 mm, |
|
в)
|
4,0 mm. |
|
|
198. |
Најмање дозвољена дубина „шаре“ газећег слоја пнеуматика аутобуса, када не постоји TWI ознака, износи: |
|
|
|
|
а)
|
1,6 mm, |
|
б)
|
2,0 mm, |
|
в)
|
4,0 mm. |
|
|
199. |
Употреба обновљених („протектираних“) пнеуматика: |
|
|
|
|
а)
|
дозвољена је само на точковима теретних возила, |
|
б)
|
није дозвољена само на точковима управљајуће осовине, |
|
в)
|
дозвољена је на свим точковима возила, без обзира на врсту возила. |
|
|
200. |
Обновљени пнеуматици морају на бочној страни имати: |
|
(Заокружити два тачна одговора) |
|
|
а)
|
серијски број обнављања, |
|
б)
|
ознаку „RETREAD”, |
|
в)
|
четвороцифрену ознаку недеље и године када је извршено обнављање, |
|
г)
|
двоцифрену ознаку године када је извршено обнављање. |
|
|